Account Manager

Zespół IT Solutions and Services Sales

B2B

UoP

Warszawa
Forma zatrudnienia UoP/B2B

O nas

Jesteśmy software housem wspierającym rozwój biznesu poprzez dostarczenie usług i produktów IT. Współpracujemy z klientami w oparciu o długofalowe relacje, dlatego szukamy osoby, która przykłada dużą uwagę do komunikacji, potrafi zaangażować się w to, co robi i podchodzi do swojej pracy odpowiedzialnie. Przed nami spore wyzwania, przed Tobą szansa na dołączenie do zespołu, który stawia na dynamikę i jasne reguły gry. Czego możesz spodziewać się po nas? Partnerskiego podejścia, zaufania, nowoczesnych standardów zarządzania i autonomii. Chcesz poznać nas bliżej?

Umówmy się na spotkanie! 😊

Średni czas pracy

3lata

Średni staż pracy w IT

8lat

Certyfikaty

120

#IsolutionSoftwareHouse

#warsaw #softwarehouse #team #teamtoolbox #delegationboard #management #cooperation #skills #pilkarzyki #culture

Jakie wyzwania czekają na Ciebie?

  • Analiza rynku, trendów branżowych oraz konkurencji;
  • Definiowanie docelowej grupy Klientów;
  • Nawiązywanie i budowanie relacji z nowymi Klientami oraz współpraca z obecnymi – spotkania, badanie potrzeb, negocjacje i przygotowywanie ofert, etc.;
  • Sprzedaż usług i produktów polegająca na działaniach przedsprzedażowych, ofertowaniu, projektowaniu rozwiązań oraz działaniach posprzedażowych;
  • Współpraca z działem rekrutacji oraz marketingu;

Również takie wyzwania:

Rozwój portfolio usług oferowanych Klientom;
Sprzedaż usług IT w modelu B2B: outsourcing, body-leasing, szkolenia;
Współpraca z innymi działami w zakresie wsparcia sprzedaży, rozwijania i implementacji rozwiązań;
Opieka nad specjalistami: wprowadzenie w projekt i dbanie o ciągłość projektową;

Czego oczekujemy od Ciebie?

3-letniego doświadczenia w sprzedaży usług IT oraz outsourcingu inżynierów;
Samodzielności i inicjatywy w prowadzeniu oraz ulepszaniu procesu handlowego;
Praktycznej znajomości technik sprzedaży;
Nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych, motywacji do podnoszenia kwalifikacji;
Bardzo dobrej znajomości polskiego rynku IT oraz orientacji w obowiązujących trendach panujących w nowoczesnych technologiach;
Umiejętności negocjacyjnych i podtrzymywania dobrych relacji z Klientami;
Znajomości języka angielskiego;

Czego możesz oczekiwać od nas?

Będziemy doceniać Twoje sukcesy i wspierać Cię w pracy;
Będziesz mieć wpływ na tempo rozwoju swojej kariery dzięki Tablicy Awansów;
Będziemy Cię wynagradzać wg. transparentnego systemu;
Za zaangażowanie i efekty - nagrodzimy Cię dodatkową premią uznaniową;
Damy Ci budżet szkoleniowy w wysokości 2500 PLN oraz po okresie próbnym dostęp do systemu kafeteryjnego;
Udostępnimy odpowiednie narzędzia pracy: telefon, laptop, CRM;
Będziemy integrować się podczas imprez firmowych oraz działowych;
W ramach aplikacji TeamToolBox dostaniesz m.in. punkty do wykorzystania w naszym wewnętrznym markecie;
Cenisz sobie elastyczne godziny pracy? My też, podchodzimy do pracy zadaniowo.

Nasze DNA:

Zespół ponad własne ambicje
Autonomia ponad autorytaryzm
Rozwój i odwaga ponad status quo
Skrojona na miarę motywacja ponad kij i marchewkę
Praca zgodna z wartościami ponad zysk za wszelką cenę
Zaufanie i odpowiedzialność ponad kontrolę
Indywidualizm ponad szablonowe podejście
Słuchanie ponad mówienie

Proces rekrutacji

Weryfikacja CV
Spotkanie m.in. z szefem działu + poznanie firmy i zespołu
wspólna decyzja